Wednesday, February 11, 2009

enero

rumdom mo pa itong panahon
an aldaw kinaun nin dampog,
madiklom ang kalangitan
boses nin higante dagit sa kapalibutan

dalugdog ang apod, kinakatakutan


ta ika pusu-anun, nagluwas nin harong

hinuba an kalson, maugmang nag dalagan

sa tahaw nin tinampo ika nagkurahaw

nag apod nin uran, suminayaw

dai nag haloy, simong hagad inonra

luha nin langit tuminagdo, ruminuso
isug nin kikilat, dai tig mangno

sa labing kaugmahan, ika napa lukso


ako nainggit nin gayo, ika inibahan

gisi an kalson, sa uran inabot nin udto

ta ako nakabuhi daug pa ang priso

sa may biriran nadasmag, aray sawod ko


uyan na si amang aldaw, pauli na ako

maski rungas an tuhod, sa dalan ulok
uran nin enero, hahanap hanapon ko


3 comments:

Unknown said...

dae mo na paghanapun an uran amigo; ta kun hale ka sa trabaho; otso oras na daeng abaho; pagkuminasta ka ki pag salud kan luha nin langit, an abot mo pasma na nag aaratihit! hahahahahaha DA BEST KA BAKZ

Rhyz said...

ining rawit dawit mo sobrang maka ogma
gare an kulang na lang kaini ay ritmo asin nota;
rumdum ko man kan ako sadit pa
sa mkusog na uran ako man nag durudalagan
hubang plos wra pakiaram
makamundu ta ngunyn dae na pwede
ta baad mararaot na boot kita maremate

bwahahahah

pwerte baga ining rawit dawit mo eheheh

dex said...

maurag an saimong rawit-dawit!